Grannhus till salu

Bild 1: 3 rum fritidshus på Grövik, Söderköpings kommun S:a Finnö

Mitt i blåbärssnåren uppe på ett berg ligger den här sommarstugan som nu är till salu.
Inte ett skit spännande objekt egentligen men nu råkar den här stugan ligga granne med mitt ljusblå hus.
Tänker aldrig på det eftersom jag inte ser det .
Brukar plocka några kantareller på den där tomten i och för sig.

Objektbeskrivningen på den här stugan saknar viss information skulle jag säga.

Så här ser det ut:
Golf
  • 24,4 km Waldemarsviks Golfklubb
  • 44,6 km Vikbolandets Golfklubb
  • Ordentliga jäkla avstånd om man är golfare och dom där avstånden är till på köpet luftvägen och inte krokelikrokvägen som finns ut till Södra Finnö.
    Nu finns det ingen helikopterplatta på just den här tomten så luftvägen är ingen kanonuppgift.

    Jo, det vi kan göra för dom små golfarna är detta, ett litet tillägg:
    Golf

  • 24,4 km Waldemarsviks Golfklubb
  • 44,6 km Vikbolandets Golfklubb
  • 30 m  Södra Finnö Golfklubb  (tre greener ligger på just din tomt)
  • oops...



    Vattenhinder...


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0