Två år med Kimstad

Tog med mig kameran på morgonpromenaden i morse.
Mest för att ha OM det hände något, om jag såg ett ovanligt spännande djur eller snygg blomma.
Givetvis dök inte den där Panamapapegojan upp så kameran fick inte briljera alls.

Jodå....jag tog några bilder men en mulen morgon i Kimstad är inte så spännande.
Inser att jag tar på det som finns att ta på, på det som är Kimstad..



Pizzerian som jag aldrig besökt...



En av många av dessa tunnlar...



Tågstationen är såklart pärlan i den här byn.
En möjlighet att ta sig härifrån...:-)
Till skillnad från Pizzerian så har jag användt denna.



Titta...här är min lägenhet ute och bjuder ut sig.

Hej då Kimstad....eftersom ni har en mysig skola så ses vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0