Träning framför tv´n

Att jag ska träna en himla massa det här året är så att säga bestämt.
Att springa när det är sommar och varmt är ganska så lugnt men att ta sig ut på vägarna i januari och februari är långt knepigare.
Ja, jag gillar inte kyla...
Blir det inte löpning med frost i mustachen så får det bli annat.
Annat är korv har jag hört i hela mitt liv men i det här fallet så har annat blivit "gamla dammiga iform skivor" som man tränar med framför tv´n.

Jo, jag är stabil och har kört fem pass sista två veckorna.
Det är kul och det känns riktigt bra, i alla fall efteråt.
Erkänner att jag då och då skriker åt tjejerna på tv´n när jag inte hinner med men ännu mer irriterad blir jag att dom hela jäkla tiden ler och ser helt oberörda ut.
Jag är genomsvett och tungan är nere vid knäna.
Dom tjatar om att man ska komma ihåg att andas...
Skämtar dom ??
Jag andas mycket och jag andas högt.
Antagligen så hör dom fyra hus bort att jag andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0