ljusblo läser

Jag är bra på att köpa böcker.
Misstänker att jag gör det för att jag vill läsa, att jag har stabila planer på att göra det.
Synd att säga att det blir så...
Jag fortsätter istället att köpa böcker och ibland smyga upp en bok och testa lite.
Nu är läget såhär....jag har alla dessa böcker på gång.
För att vara helt ärlig så tror jag att jag har två böcker på landet också som startats....


Faktiskt så har jag ju läst klart boken högst upp i mitten.
En natt som jag kände mig allt för pigg för sömn så läste jag dom sista hundra sidorna.
Skaffade en ny häromdagen och den kommer att läsas fort för den intresserar mig massor.
Det är boken i mitten- Jonas Colting med bar rumpa.
Gissar och faktiskt garanterar att jag kommer att återkomma till den boken senare här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0