Mintdöden

Ehhh, jaha, vad säger man...
Det var väl det, de´
Det är färdigt nu...
Jaa, hela grejen
Fasten your seatbelts och tack för mig liksom...

Okej, jag tar det från början.

Som tidigare avslöjat så har jag beställt en liten semesterresa till Teneriffa.
Resan är betald så bra så långt alltså.
Sen kom rubrikerna om att det spanska flygbolaget Spanair skulle gå i konkurs...
....och det gjorde dom visst.
Dom skulle ju jag åkt med...hallå

Eftersom jag har beställt resan av Apollo så har jag ändå tänkt att det faktiskt är deras sak att skaffa fram ett nytt plan till mig.
Fick biljetten härom dagen och där det på den skulle ha stått ett flygbolag var det helt tomt.
Orolig är inte ordet men visst så såg jag både en kanot och en tandemcykel framför mig.
Är det så jag ska ta mig dit ??

Idag kom det ett nytt mail.
Det blir ingen kanot och heller ingen tandemcykel.
Skönt javisst...
I mailet stod att jag hade fått ett flygbolag...
Jag hade fått ett flygplan.

Mint airways....mint för fan...


Jaha, med en sån här i munnen så kommer jag att slå i backen söndagen den 4 mars.
En hård smäll kommer det att bli.


En mjuk chokladmintgodis på tungan och en jäkla smäll i resten av huvudet.
Men tack för allt då livet....och ha det bra planeten jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0