Sluta äta Ivan

Det var en gång en pojke som hette Ivan.
Han är sex år och bor i Kroatien.
Ivans mormor är antagligen ett riktigt gammalt pracktpucko som tror sig vara smart.
Enligt henne så är Ivan väldigt stark och det kan vi tro på.
Att han däremot lyckats bota sin granne från en benskada bara genom att grannen satt barnvakt åt Ivan låter mer hokuspokusaktigt.
Det riktigt speciella med Ivan är att metalliska föremål fastnar på honom som om han vore en stor magnet.

Enligt en expert är detta en omöjlighet.

Jag har tittat på bilden nu ett tag.
Jag är inte den som är den som kritiserar folk till höger och vänster....nja, inte så ofta barn i alla fall.
Jag ser det som en logisk och till och trolig sak att tro att Ivan kan ha mumsat i sig en eller annan magnet.
Jag har en känsla av att Ivan tuggar i sig både det ena och det andra.
Maten räcker kanske inte till all dar i veckan men Ivans hunger stannar inte av.
Detta kan förklara mormoderns desperata försök att göra sitt barnbarn till attraktion och på det sättet tjäna några pesetas.
Pengar för att täcka Ivans matkostnader såklart.

Till att sluta av med vill jag säga och nu tänker jag inte vara så len i munnen längre utan skrika ut...

SLUTA ATT ÄTA IVAN...
Sanningen är att du har tryckt i dig ett och annat i dina dar (bara typ 2000) och oavsett om du har ätit magneter eller inte så sluta.
Sanningen är att Ivan har tryckt i sig mängder med sega råttor, ett antal klunkar svart dryck som börjar på Coca och mycket, mycket annat.

Att han ser ut som en 56-årig lastbilschaufför ser jag som en skandal (nyhet) än att det sitter fast några bestick på honom.
Förstår så fort han kan hugga in i den blodiga biffen när han ser den.
Han har ju hela tiden besticken med sig.
Ta det lugnt Ivan och be mormor berätta om det där gröna som kallas sallad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0