Tidningsläsande upprör

Tidningarna, i det här fallet Aftonbladet spottar verkligen ur sig mycket konstigheter.
Visserligen känns det lite orättvist i vissa fall att stampa på dom när dom bara förmedlar nyheter, fakta och vissa människors åsikter.
Tänker inte ens nämna Libyen för där har jag inget att säga.
Att rapportera därifrån varenda timme känns meningslöst.
Hur många orkar bry sig om kassa länder...??

Läser att Tiger Woods, den grisige kåtbocken har skaffat sig en ny tjej.
Bara det chockerar mig mycket...
Varför, är det första som slår mig.
Han kunde väl fortsätta att hora runt med sina dollarsedlar i munnen.
Att ha en relation verkar ju inte vara hans grej och nu när han har fixat barn i sitt liv så borde han väl fortsätta som han hållt på.
Nu sårar han ju ingen liksom...
Det dumma i kråksången är ändå att det enligt en källa säger att det är precis vad han behöver...
Vad är det för ett jävla stolpskott till källa undrar jag.
...och vad är det han behöver??
Knappast just henne som källan tycks tro.
Att han behöver en kvinna att släppa loss sina sjuka sexluster på det tror jag nog.

Tjejen som både är ung och ser bra ut behöver väl knappast Tiger-äckel...
Att någon tänker krypa ner under samma täcke som Tiger verkar ofattbart.
99,9 % borde föredra att krypa ner under samma täcke som en tiger....
Pengar behöver hon knappast då hennes farsa är en höjdare i affärsvärlden.
Ofattbart helt enkelt.


Persbrandt bara skrattar jag åt...nae, jag räcker ut tungan år honom också.
Hoppas att det går åt helvete.
Läser att unicef inte gillar hans knarkande och det fattar jag.
Det jag däremot undrar är om han får några pengar för att tala i deras sak.
Klart han inte får va...

Det har varit sol idag...och det är ju bra.
Samtidigt börjar tjatet och nu får det väl snart vara nog va...
Ta på solkräm, säger idioterna.
HALLÅ....DET ÄR DEN 20:E MARS.
Vi svenskar är blekare än den förbannade snön som vi sett nu i närmare ett halvår.
Lite sol på näsan skadar nog inte...

Milan förlorade igår och tidningen upplyser om att Zlatan är saknad och att Milan håller på att tappa titeln.
Hur kan man skriva något så jävla dumt??
Förra veckan låg Milan under mot bottenlaget Bari när Zlatanidioten gjorde en idiotgrej och blev utvisad.
Efter det, just det, efter det så gjorde Milan mål och matchen slutade oavgjort.
Då klarade dom sig alltså bättre utan idioten.
Att han inte var med igår och dom förljande matcherna är ju för i helvete just Zlatans fel.
Han blev alltså utvisad och får då stå över några matcher.
Zlatans var kass sist, blev tjurig och det är hans fel till 100 %.
Skriv då inte att han var saknad...
FAN så töntigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0