Tragiskt

Läskunnig och därför läser jag...

Mannen låg död i sitt hem – i tre år.

Han hittades först när bredbandet skulle installeras.

– Det är väldigt tragiskt, säger Åsa Johannesson vid polisen i Flemingsberg.

Exakt vad är det som är tragiskt polispotatismosÅsa ??
Jag inser att detta inte är en glad nyhet som berättas men jag undrar vad som är tragiskt...
Rättare sagt vad p.p.Åsa tycker är tragiskt.

Är det att den 83 år gamle mannen är död??
Är det att han inte fått den sköna vilan i en kista sisodär två meter under marknivå??
Är det att han aldrig fick det där bredbandet installerat??
Är det att svenska staten kastat ut en summa pengar varje månad till en död man??
Jag skulle nog kunna skriva ner en bunt frågor till men jag lär aldrig få veta svaret ändå...

Hoppas att du får ett så jävla mycket bättre liv som död själv potatisÅsa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0