Soran Ismail

Den tramsige lille pojkspolingen har jag aldrig uppskattat tidigare men häromdagen så imponerades jag stort över hans uttalanden.
Uttalanden som mycket väl hade kunnat få honom ner i den elektriska stolen på tre röda sekunder om det nu vore som så att vi hade dödsstraff i det här landet...eller något annat straff heller för den delen.
Soran medverkade i morgonpasset i p3 och jag vet inte om killen hade vaknat på fel sida just den här dagen eller om han alltid säger vad han tycker och tänker.
HURRA...i vilket jäkla fall som helst.

Soran fullständigt gav fan i om jorden skulle gå under om 500 år.
Han ansåg att vi som levde nu skulle ha det bra och faktiskt kunna få bära hem sina matvaror i en plastpåse.
Om 500 år var vi alla väldigt döda och ingen av oss kände någon som lever då och eftersom vi är stendöda så kan vi inte tycka att det är sorgligt när jorden går under.

Martina den sopan höll givetvis inte med och det hade inte en promille av sveriges befolkning gjort så det är inte därför hon är en sopa, by the way...
Martina undrade om det inte känns trist att tänka på en värld utan oss människor ??
Soran bara blåser på och säger att han inte bryr sig om vad som händer om flera hundra år.
Jag skulle ha skrikit ut....NEJ, jag tycker absolut inte att vi tröga, sopiga människor ska leva om femhundra år...
HELST INTE EN JÄKLA VECKA TILL...
Vi människor är så pass kassa att vi kommer sabba alltihopa långt innan jorden mår så dåligt att den spottar på oss för sista gången.

Om jag släckt den där lampan nu ikväll??
Earth hour ni vet...
Nej, jag badar i ljus och värme och har till på köpet både tvättmaskin och tumlare på värsta spinnet.

Bild??
Javisst...


Skickade förresten efter en bok i ämnet igår.
En bok som berättar hur världen skulle må och bete sig om vi människor försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0