Jag hatar henne...

Varje gång jag ser henne så tänker jag på en sån här.
...men i min version så innehåller den ett femtiotal riktigt rejäla spikar.

Jäklar vad jag skulle vilja slå henne.
Dansar omkring och säger hjärtat till alla ena sekunden och tål ingen och pallar ingenting i den nästa.
Tjatar att hon ska lämna det förbannande Big Brother huset...men som allt annat hon säger och gör så är det bara tomt snack.
Att tittare vill ha henne kvar är ofattbart men dom gillar väl att se henne förstöra sitt liv för all framtid.

Hon jobbar som lärare vilket är helt åt skogen ohållbart.
Ostabilare får man leta efter och jag kan lova att ingen rektor anställer henne efter hennes tv-showen....aldrig.

Här är aset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0