Ledighet ska inte överansträngas

Två veckor sedan så limmade både Kristi flygare och nationaldag en helg så helgen var inte två dagar utan fantastiska fem.
Givetvis så firar inte jag någon av dom där dagarna på annat sätt än att räcka ut tungan åt väckarklockan, krama kudden, njuta av solen och hinka en del kaffe.

Ovanligt nog så klämde jag i mig en och annan öl och cider dom här dagarna och lyckades med dessa hitta på en enkel och helt osvettig sport.

Sporten går ut på att kasta prick...att från altanen kasta ner burkar och flaskor på en liten gräsyta två meter längre ner.
Jag har sprayat cirklar i gräset och givetvis ska man komma så nära mitten.

Årets sommarsport 2011.

                            

Kommentarer
Postat av: Meja

Hej!



Vilken sport! Inte likt dig ett dugg... :)

2011-06-19 @ 00:01:47
Postat av: ljusblo

Hej Meja...

Nej, jag vet men ibland kan såna här överdrivet slappa sporter få en att extra inse att man är ledig och att man verkligen bara kan ha det gott.

Röra på sig-sporter är bra men dom kan kombineras med pricksäkra och heltramsiga sporter.

2011-06-24 @ 12:28:26
URL: http://ljusblo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0