Jodå, jag är levande...tveksamt om jag lever däremot

Fascinerande att jag har sisodär 8-10 besökare dagligen här trots att jag inte skrivit en rad på över två månader??
Misstänker att det är folk som inte alls känner mig utan som gör en googlesearch på något, typ Linda Rosing och då ramlar in här hos mig och upptäcker att här fick man minsann bara läsa oförskämdheter om henne när man egentligen var intresserad av mer fakta.
Så funkar det för mig....jag söker efter något och åker kana in i alla dessa bloggar....det är 2011 det.

På tal om Linda Rosing förresten så startade Big Brother igår.
2002 års Big Brother gillade jag skarpt men jag hade inte den minsta tanke att varken läsa en rad eller se en blink på årets avsnitt för som 38-åring kan man bli aningen småtrött på töntiga, fulla människor som är hälften av mina år fyllda.

....MEN ....

...så får jag koll på att en person som jag tycker är riktigt skön i sina åsikter och som faktiskt innehar en blogg som är den enda blogg jag läser ska vara med.
Han har åsikter om allt och säger vad han tycker på ett riktigt skönt sätt.
Han kan verkligen uttrycka sig i ord på ett sätt som imponerar stort på mig.

Därför så kommer jag att titta på Big Brother i år.
Inte 24/7 men antagligen så gott som dagligen.

Go Holms, goooo....


http://rekatochklart.se/blogg/holms/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0