Intervju

Så här ser den hårda sanningen ut...
Ingen ger mig någonsin några frågor om någonting.
Antagligen ett bevis på att inga barn läser min blogg vilket vi ska vara glada för.

Tänkte att jag ändå skulle svara på frågor och eftersom jag själv inga får så kan jag väl låna av någon annan.
Hittade en intervju med Kissie men dom frågorna hon fick kändes för svåra för mig.
Hon är ju trots allt ett proffs...;-)
Vi testar med Gert Fylkingfrågor istället...

Du gjorde lumpen som kustjägare, hur hård är du?

Fel, jag gjorde visserligen lumpen i flottan men kustjägare är att ta i.
Båten jag låg på låg helt still i 7 månader så den jagade inte alls och Lindö kanal är synd att kalla kusten.
Mina uppgifter innebar att duka fram frukost till befälen, sätta på kaffe några gånger/dag och kanske baka något gott om jag hade lust.
Chaufför blev jag också när befälen kom på att dom behövde dagstidningar och skulle någon av dom på möte eller till doktorn så var det jag som skjutsade.
Det enda jag själv jagade under dessa månader var sovtid, glass och unga flickor, men det är klart att när jag fick låna den snabba Audin för mina tidningsköp så gick det riktigt fort.
Inuti är jag kärleksfull och extremt mjuk men visst har jag mina hårda kroppsdelar...

Skulle du kunna döda någon med dina bara händer på Hamiltonskt vis?

Misstänker att du menar han Hamilton som agerar i diverse böcker och då kan jag säga att han har jag inte studerat alls.
Visst skulle jag kunna döda någon med mina händer på ett ljusbloskt sätt, no problemas.

Är du kapabel att döda mig med dina bara händer?

Om det skulle visa sig att du var en så inihelvete dum jävel som kanske skulle prova dig på att döda mig så skulle jag det såklart.

Men du har inga planer på det?

Kanske bäst att jag skaffar mig det eftersom du fortsätter att tjata om det här ämnet.
Lätt att tro att du har något på gång.
Tänk om säger jag bara för jag skulle bryta varenda ben i kroppen på dig...

Vad hade du gjort när du var 20?

Gått i skolan, jobbat som bagare och gjort lumpen men det är knappast det svaret du vill ha.
Misstänker att du fortfarande är inne på ditt våldssnack eller möjligen sex...
Som liten/mellanstor så visade jag ibland att inte jävlas med mig för då kunde man bli upphängd upp och ner med en hockeyklubba genom skridskorna. Det var så lätt att flika in klubban i nätet runt hockeybanan.
Annars kunde man bli ivägkastad, knogarna kunde släpas mot asfalten....eller så.
Sex upplevde jag första gången som nittonåring och då var det typ en våldtäkt.
Jaa, jag blev väldtagen alltså....av en tjej....hon ville så innerligt ha mig...hahaaa

Hur var 60-talets Paris?

Nu är du väl ändå ute och cyklar va ??
Försöker du sätta dit mig för något skumt eller ??
Jag har aldrig satt min fot i Paris och på 60-talet satte jag inte fotavtryck eller andra klibbiga avtryck någonstans.

Stämmer det att du bjöd upp prinsessan Sibylla, vår nuvarande kungs mamma, och därför fick lämna kustjägarna?

Skämtare där...
Vår nuvarande kungs dotter Viktoria har jag pillat friskt på i min dagar, i alla fall i mina drömmar.

Ljusblo, du höll väl inte händerna på hennes rumpa?

Jo du, i dom där drömmarna så hade jag allt både händer, läppar och "baseballträ" på hennes rumpa.

Och hon fann sig väl i din famn, hon gjorde väl inte motstånd?

Alla och då menar jag alla som väl hamnar i min famn trivs där och den enda tanken dom har där är att dom aldrig vill därifrån.

Vad tycker du om att vi nu har yrkesarmé i Sverige?

Eftersom jag har gjort lumpen och där sett millitärer i närbild så kan jag säga att många av dom har stora problem.
Snacka om att jobba med något där man "tror att man är något".
Osäkra töntar blir millitärer.
Tycker att hela försvaret ska läggas ner då det kostar sjukt mycket pengar och ärligt talat, vem i helvete skulle anfalla oss och är det ändå någon som gör det så är det väl okej.
Spelar väl ingen roll om Sverige blir en del av Belgien, Sydkorea eller Mexico.

Ska inte tjejer också göra lumpen i så fall?

Inte ihop med killarna i alla fall.
Snacka om att det skulle bli meningslöst för killarna då dom bara skulle titta på tjejer hela dagarna istället för att ha koll på fiender, ärtsoppsburkar och napalmbomber.

Är du feminist?

Får man väl säga, men samtidigt så hatar jag att det kan redovisas att bara 5% av sveriges chefer är kvinnor och att det innebär katastrof och skriks om bättring.
Antagligen finns det fler män som både kan och framför allt vill jobba som chef, så jävla töntigt att ens didkutera saken.
Vill du som kvinna bli chef så satsa på det, lycka till och håll käften om du inte blir det.

Då har du inte träffat min mormor.

Ehh, vad har hon med saken att göra ??

Du har firat jul med Christer Pettersson?

Jag minns en Sara Pettersson jag gärna skulle ha firat både jul och smekmånad ihop med.
Christer Pettersson har jag sett på tv men det kalalr jag inte att fira jul ihop med men det är klart att du kanske tycker att du firar jul med Kalle Anka varje jul.

Hur var han som människa?

Christer eller Kalle ??
Tror nog att både du och jag har en ganska bra syn på hur båda dom herrarna är, eller var.

Både du och han hävdade att han skött Olof Palme, även om han friades. Är det moraliskt riktigt att vara vän med en mördare?

Nix, men förhoppningsvis så är vi alla vänner med dom vi gillar på ett eller annat sätt och hur jävla moraliskt allting är orkar jag inte diskutera.
Jag tycker det är att dra gummisnodden lite väl långt att påstå att Christer och jag är vänner.
Jag har sett honom på tv, han har inte sett mig alls.
Förresten så ska man väl knappast kallas mördare när man inte är dömd för varken mord eller något i närheten av det.

Vilket är ditt starkaste minne av honom?

Jäklar vad du tjatar in dig på konstiga spår hela tiden.
Men visst, OM jag hade känt honom så hade jag antagligen tänkt på honom som en illaluktande, sliten gris som hela tiden prioriterade att få tag på något att dricka.

Drog han kniv mot dig?

Passa dig så att jag inte petar upp en filékniv i näsan på dig...

Fascineras du av trasiga människor?

Absolut...
Därför läser jag allt religionssnack som finns här i landet.
Skulle jag inte avsky kyrkan så skulle jag gå dit och verkligen se dessa svaga individer i närbild.
Där samlas dom verkligen i skock.

Är det inte lätt att sätta sig till doms över ”misslyckade människor”?

Jodå, men sanningen är ju att dom sätter sig ännu mer till doms över mitt liv.
Skillnaden är att jag kan ta det, dom kan det inte.
Att mordhota en konstnär bara för att han frächat upp Mohammed till en liten hund är såååå sjukt.

Hur kommer det sig att vi i Sverige, år 2011, har människor som lever på gatan?

Därför att vi har höga hyror och människor som inte "fixar" det här livet med jobb och sånt.
Dom har trots allt ett val och dom väljer gatan, inget att hetsa upp sig över.

Finns det någon politiker som skulle instämma i det?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA....
Givetvis inte då man politiker inte säger vad man tycker utan det man tror (vet genom undersökningar) att människor i det här landet vill höra.
Att göra bort sig eller att kasta skit på människor "som det är synd om" gör man minsann inte.

Det är kärlek.

Nae, det är trams av den allra jävligaste sorten.

Men det är inte rationellt.

Varför har du slutat med frågetecknen ??
Eftersom du inte längre ställer några frågor så avslutar vi intervjun nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0