Varning för solen

FN varnar nu för vårsolen i hela Skandinavien.

Här är bilden av ozonhålet. Skiktet som skyddar oss mot skadlig UV-strålning är tunnare än någonsin över Arktis i år och FN varnar nu för vårsolen i Skandinavien.

Tog inte med bilden i det här inlägget...
Den var för otäck.

Jaha, om vi inte konstaterat det tidigare (klart att vi har) (dagligen...) så bor vi i ett värdelöst jäkla skitland.
I alla fall om man gillar sol och värme.
Det gör jag.

Det var ett halvår sedan man mindes hur den där solstolen såg ut, sandalerna och badshortsen ligger så långt in i garderoben att dom får chocken när man tar fram dom i lampljuset.
Nu snart så finns det hopp om att till slut efter alla meter snö kunna sätta sig ute och kanske kanske få lite sol på nästippen.

Då ens innan varken sommar eller ens vår börjat så kommer då varningen att akta er för helvete för solen...
Den är livsfarlig.....

Jag lider verkligen med er människor som lever ett liv och som vill leva det livet många år till.
Jag fattar att ni inte jublar åt dessa nyheter och jag tror säkert att många av er aktar er för solen efter.

Så jäkla sorgligt att efter ett drygt halvår utan varken sol, ljus eller värme så ska man akta sig för solen när den väl visar sig.
Fel land....jooo, minsann.

Jag skiter fullständigt i dessa varningar för att jag vill leva om jag ska leva och leva för mig innebär att kunna njuta av solen.
Alla är vi överens om att den är det mest varma och härliga och mest fantastiska vi har här på jorden så njut.
Det tänker jag göra....och hudcancern tar jag på köpet som ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0