Woody Allen

Woody Allen den gamle (trä)bocken har fixat till en ny film som snart har premiär.
Nya filmer (inga filmer förresten) har någonsin fått mitt ögonbryn att sträcka sig uppåt hårfästet och speciellt då inte en film av Woody Allen.
Jag har inte sett någon av dom tidigare...tror jag inte.
Jag har visserligen bara sett en handfull filmer i mitt liv, plus minus några stycken.

Woody Allen spelar den här gången inte med.
Vad jag har förstått så har han alltid haft en roll den han får till det på ett trevligt sätt med en ung flicka.
Precis som han har det i verkliga livet med andra ord.
Nu tyckte han dock att han blivit för gammal.
Äntligen kan jag väl inte skrika ut då jag inte sett någon men va fan, jag har ju sett honom...

Läste om nya filmen i en tidning...
Måste haft gott om tid eftersom jag beslutade mig för att offra en hel del sekunder av mitt korta liv på att läsa om något som intresserade mig noll.

Filmen handlar tydligen om ett gäng människor som alla är olyckliga eller missnöjda och att en komedi handlar om den saken låter lite spännande.
Än mer spännande och hela min poäng här är att Woody Allen inte skiner i kapp med solen här på jorden.
Tvärtom faktiskt...

-Livet är en mardröm. Ända sättet att vara lycklig är att ljuga eller att ljuga för sig själv.
-Livet är ett helvete och allt vi kan göra är att vänta på döden.

Smart kille den där Woody.
Jag ska se filmen...kanske till och med redan på bio.
Där har dom ju jättestora popcorn.
Ett av få glädjeämnen i livet om du frågar mig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med popcorn.=)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-12 @ 20:57:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! =) Så har du lust att göra bloglovinbyten? =)

2010-10-17 @ 11:03:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0