Candrah Löfgren

Jo, hon fick dö i förra veckan precis enligt hennes önskan.
Som jag tidigare sagt så tycker jag att det är givet att man ska få dö om man vill det så grattis Candrah...
Skönt att se att Sverige ändå klarar att ta dom mest givna jävla beslut.
Candrah hade ont och hon blev bara sämre och hade inte mycket till liv utan rörelse från nacke och nedåt.
Hon väljer att dö...
Jag förstår henne till 100%.

Men....när jag står och ska betala mina bananer, apelsiner, solrosfrön, mjölk och avokadon på Konsum och råkar läsa löpsedeln den dagen hon tog farväl och dog så ändrade jag mig....

Det sista hon säger i livet och det sista hon meddelar sin omvärld med sms är antagligen den dummaste mening hon någonsin sagt....

"Tack, vi kanske syns snart, B-)”.

Nej, Candrah...du har valt att dö och då är det färdigt med att synas.
Du kommer inte att träffa någon igen i ett tillstånd där du inte har ont.
Du kommer att grävas ner....det är över.

Fattar du inte den saken så borde du inte ha fått dö....that´s what I think about it.
Eller förretsen, det är väl skit samma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0