Tänkte väl

Äntligen...
Det som inte kunde ske hävdar dom två inblandade + en massa tidningar att det faktiskt hade hänt.
Äckel-Fadde och Bonde-Susanne hade blivit kära...
Jodå, jag tog upp saken här i juli...
Jag förstod inte då och jag förstår fortfarande inte.
Jag skrev att detta påhitt, jaa stollepro till och med måste vara över redan den 28 augusti.
Jag hade på pricken fem månader fel...

Nu är det ändå över...
Nu kan vi sluta klia oss i skallen, skaka på huvudet utan vi kan låta våra ögonbryn falla ner till normal nivå och vi kan andas lite lättare och känna att världen trots allt inte är riktigt så jäkla sjuk så vi faktiskt trott dom senaste  månaderna.

Förhållandet spricker och dom skulle faktiskt gifta sig i sommar så det borde kännas lite i trakten där hjärtat hade suttit om han hade haft något...
Vad är det första man gör i ett sånt läge...?
Joo, går in på facebook och ändrar sin relationsstatus från förlovad till singel...
Man måste ju vara öppet för nytt
En blond nittonåring kan ju ringa nu....och det är ju bra och med Faddes egosyn så tror han säkert att fjorton stycken nittonåriga tjejer verkligen kommer att ringa efter den ändringen....mellan klockan sju och kvart över redan första kvällen.

Du är ett äckligt kryp...inte konstigt att du är singel...


Linda...you´re next...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååå Amen!

För att vara singel på facebook är ju ett måste ironi

Samma sak med botox en dag efter breakup så man kan starta nytt liv.

Varför så brått? Skall man inte lära av misstag och låta hjärtat hela?

2010-02-22 @ 07:11:20
URL: http://otroligtvanligtsaovanligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0