Mona och Stefan...och Lars-Thore...?

Jodå, dom är tre personer i sitt förhållande...
Lars-Thore är alltså inte den glasögonprydde och så kloke treåriga  sonen i huset.
Två män och en kvinna...
Hmmm...

- Jag väntar på att det ska bli lagligt att gifta sig med två, säger hon.
Tur att det inte var en man som sa det, säger jag...
Han hade blivit sågad vid fotknölarna...och antagligen ett gäng andra ställen också.

Mona väntar barn...vem som är den biologiska pappan spelar ingen roll, tycker Mona.
Lätt för henne att säga, säger jag...

Alltså för att bena ut den här saken lite från ljusblos sätt att se det så måste det ju vara såhär:

* Mona (som är den lättaste att förstå i gänget) har helt enkelt träffat två snubbar som hon gillar skarpt, som hon vill ligga med och leva med...fan inte illa men visst.
* Herrarna i huset måste som jag ser det se Mona som något så fantastiskt...ja, mer gudalik än människa.
Kan inte förstå den förklaringen ändå faktiskt...
* Dom är två osäkra varelser som båda känner att om man kombinerar dom två och lägger på lite krut så blir dom en (1 stk.) vanlig kille i prestation och kunnande.

Det är svårt att hitta en enda människa som kan fylla alla ens behov, menar Mona.
Stryk skulle hon ha den tjocka apan, säger jag.
Du har inte hittat rätt!!!!...inse...

om inte Stefan hade kommit in skulle inte han och Mona ha varit tillsammans idag, tror Lars-Thore.
Jaha Lars-Thore...det var en Stefan som behövdes för att förhållandet skulle fungera...
Inte att du borstar tänderna lite oftare, inte att du bytte skjorta lite oftare, inte att du började laga mat i alla fall en gång i veckan....
Nej, nej, det var inte dom där sakerna som var felet...
Vad var det då som behövdes...barn??
Nej, det var en Stefan....en skäggig jävla man till.

Ni får ärligt talat leva precis som ni vill för mig men jag får äran och glädjen att tycka...

Jat tror inte på det här...rätt och slätt...

Och du Mona....om fem år när intresset för dom här två lagt sig och du möter Bosse på Konsum så tänk inte tanken...skilj dig då från båda och gå med i en swingersklubb istället...

                                      

 


Kommentarer
Postat av: jenny

Intressant!

2010-01-07 @ 22:10:09
URL: http://bajsugglan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0