Vi bläddrar i tidningen igen...

Dags att slå sig ner, ta ett djupt andetag och försiktigt öppna tidningen igen...
Lugn nu ljusblo...försök att hålla dig lugn...

HUR skulle jag kunna lämna Bonde-Susanne och äckel-Fadde bara sådär...
Klart att jag inte kan.
Idag (äntligen) fick vi veta vad som gjorde att förhållandet kraschade...eller fick vi det ??

Susanne säger:
– Fadde är en jättebra människa men jag vet inte om vi spelar i samma division. Jag är en människa som står med bägge fötterna på jorden, men det känns inte som att han alltid gör det, säger hon.

Dessutom gjorde det långa avståndet, Fadde bor i Stockholm och Susanne i Dalarna, att de sågs för sällan.

– Det handlar också om bristen på närvaro från hans sida. Rent krasst är det så att han har varit tvungen att komma hit om vi ska kunna ses eftersom jag har svårt att lämna min gård, säger hon.

Ljusblo tycker till...
Är du överraskad Susanne ??
Fadde är så långt uppe i det blå så han har inte ens sett jordens yta på säkert tjugo år, än mindre stått på den...
Dygnets timmar kan ju aldrig räcka till för Fadde att tänka på någon annan än sig själv....om hur bra han är och hur snygg han är...
Såklart att han inte har tid att dra upp till Dalarna både då och då....

Dessa saker borde dom ha fattat från början...

Fadde försvarar sig:
– Vadå inte båda fötterna på jorden? Det ska komma från en person som måste ha fyrbenta varelser för att ta sig fram, säger han.

– Vem som har gjort slut med vem är inte viktigt för mig, det viktiga är att mina vänner som bryr sig om mig, vet hur det ligger till.

Ljusblo igen...
Såklart att en sån som Fadde inte alls kan förstå att något kan vara hans fel, nej nej...
Så han försvarar sig med en sån kommentar...
Moget ??
Inte det jävla minsta...så barnsligt...
Ja, vad bra att vännerna får höra hans version av saker...
Undrar hur hjärntvättade och fullkomligt blåsta hans vänner är.

Nu syns han för övrigt i tidningen och berättar att han ibland går och sprutar in botox i ansiktet...
Det är viktigt att se bra ut tycker han...

Det finns saker i livet som är aningen viktigare ditt satans EGO...

Nu lämnar vi Fadde för den här gången ....men återkommer...
Det är en garanti...

Rabih får inte dansa vidare i Let´s dance...
Nu vill jag inte se honom en gång till i rampljuset...
Han har inget där att göra...
Tydligen är han singel vilket inte är det minsta förvånande.
Jag reagerar mer på hans uttalande om singellivet:
-Det är bäst att passa på...

Vad i helvet är det han ska passa på med, som singel ??
Träffa massa flickor och ha sex??
Är det vad han menar??
HALLÅ....killen kan inte ens prata...försök föreställ er honom ha sex...
Just det, det går inte...
Det är inte ens en äcklig tanke för det går inte...
Han klarar att flina med tungsteptsen halvt ute ur munnen...
Det är vad han klarar..
Bara det...
Så förvinn nu Rabih...

Julia 7 år ska förföra publiken som sambadrottning på karnevalen i Rio som en sexig musa...

Håller med om att det är konstigt att välja en sjuåring när man alltid tidigare valt en tjugoåring men vad man ska kalla henne tycker jag man ska ta det lite lugnt med...
För dom allra flesta så är en sjuåring inte sexig hur hon än beter sig.
En sjuåring kan vara fantastiskt söt och man kan väl i det här fallet bli imponerad av hennes danskunskaper men att hon skulle bli sexig och förföra oss bara för att hon har en kort kjol på sig och rör på sina höfter låter sjukt och aningen människodiskriminerande tycker jag nog.

Dom som upplever en sjuåring som sexig gör det oavsett rörelser och klädsel kan jag lova.
Dom går garanterat igång på att bara se en sjuåring på nyheterna på tv som åker pulka i full mundering.

Låt sjuåringen dansa och underhålla dom som vill titta med sitt leende och vackra dans....
 

Kissies bröstoperation – en nätsuccé Ohotad etta på Bloggportalen.

Skrämmande värld eller i alla fall land vi bor i där Kissies (vad är det för jävla namn) blogg är den mest lästa.
Hon skriver om det som alla andra töntar skriver om på sina bloggar....nästan alla...
Vad hon ska göra, vad hon har gjort, vad hon har på sig och vad hon ska handla...
Tråkigt: JA
Meningslöst: JA
Nu har tydligen den lilla artonåringen förstorat sina bröst...
Läser man hennes blogg så inser man att hon verkligen tycker att hon är bättre än alla andra.
Det är mycket egon i det här inlägget.
Jag mår ganska illa....

Bengt Westerberg som är boss för Röda Korset fick 822 000 i arvode förra året och hos alla andra hjälporganisationer ser det likadant ut...

Snacka om skrämmande...
Folk tror att dom skänker pengar till behövande och så försvinner mängder med pengar i olika arvoden och fallskärmsavtal...
Detta hade jag ingen aning om...
Trodde absolut att detta handlade om ideellt arbete...
Varför ska det ens finnas lyxlirare inom dom här organisationerna...
Kan väl inte vara möjligt att någon skänker pengar efter dom här avslöjandena...

Nej, givetvis ska inte svt eller någon annan sända Erik Haags marsvinsmiddag...
Erik Haag...du är enbart töntig och inte det minsta rolig.
Han satte ut en annons på blocket för att köpa ett marsvin....vilket han gjorde.
Poängen med marsvinet var att laga till det och sedan äta det...
Varför??
Det kan man undra...
För att skapa lite rubriker antagligen....för att synas...för att vara ball..
Tack och lov att det inte sändes.
Någonstans måste gränsen på vad man kan göra för tv.
Skaffa dig ett vanligt jobb Erik om du inte kan göra något vettigare av ditt kändisskap.

Hade det varit mitt marsvin han köpte så skulle jag se till att Erik Haag skulle få känna av vad han gjort.
Riktigt jäkla ordentligt.

Hmmm...det var ju så mycket mer jag hade velat skriva om men dom nyheterna har försvunnit och jag har såklart glömt.
Jaja, vi öppnar säkert tidningen snart igen...

Natti natti...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0