Sjuka morsor

I jakten efter fotboll greppades fjärrkontrollen och konstigt nog så verkade det svårt att hitta någon fotboll trots att det är lördag eftermiddag.
Hittade istället programmet som visar mammorna som tycker att deras små döttrar ska bli skönhetsdrottningar.
Har sett rubrikerna i tidningar och kunde nu inte låta bli att kolla läget lite.

Jäklar så irriterad man kan bli...
Jäklar vilka sjuka kärringar...

Det är verkligen så illa att jag i deras läge skulle känna mig en smula orolig.
Det finns folk som irriterar sig på saker många snäpp mer än vad jag gör.
Människor med skjutvapen...
Skulle den idiotmorsan som till och med gått med dottern till plastkirurgen bli skjuten (eller hellre strypt) så skulle inte jag bli chockad alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0