Manchester City

Jag har aldrig gillat Manchester City...
Sanningen är nog mer att jag avskytt dom genom åren och verkligen mått gott när dom trillat ner sina divisioner.

Verkligen illamående att ett sånt lag får ha en sån fin färg på sina tröjor...

Nu mera så är dom faktiskt helt okej och jag kan faktiskt heja på dom ibland....men då har jag tippat på dom förstås.

En sak som jag däremot njuter av när dom spelar sina hemmamatcher är låten dom springer in på planen till...
Excellent, som Jeff i Coupling skulle ha sagt...

http://www.youtube.com/watch?v=uik1hT54n-A 

Satan i gatan vad jag skulle skrika om det var mitt lag som gjorde sitt intågande till den låten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0