Läget 03:23

Snart insnöad trots att jag befinner mig på våning tre så har jag tid att skriva här och prata om mitt vänstra öra, profeten Mohammed, badhusincidenter, fotbollsarenor, OS eller något sånt men det blir inget av med det.
Vad jag gör ??
Jag skriver bok...
Barnbok...sånt tycker jag är kul.

Okej, ni får första två meningarna i denna bok:

Jag kliade mig med pennan först upp i pannan men sen också bort bakom örat.
Inte för att det över huvud taget kliade utan bara för att jag inte visste vad jag skulle skriva med den där pennan
.

Nu är det natten...medan snön fortsätter att forsa genom luften.

Jag tänker inte gå utanför dörren imorgon...;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0