JAG VILL HA !!!!

Jo, det vill jag men jag tycker inte att man ska skrika ut saken så som den värsta barnungen...
Vi formulerar om saken lite...
Om jag hade haft en massa pengar på mitt lilla bankkonto så hade jag köpt detta:

* Glas...ja, dom här glasen är så fantastiskt fina.
Jag köpte några stycken när jag bodde i Norge men inte till mig själv...
Sedan dess har jag drömt om dom här snyggingarna...men dom kostar.


* Duschmunstycke...ska tydligen vara inte bara snygg utan också bjuda på en dusch mjukare än vanligt tack vare en massa luft i vattnet...kostar 5100:-


* Utemöbler...känns kanske inte helt aktuellt just nu i vårt isaktiga land men jag har inte hört något annat än att det faktiskt kommer både en vår och en sommar också detta år.


* Kök...Hittade utan att ens leta ett kök som jag fastnade för.
Konstigt eftersom det är vitt och jag länge haft ett klart motstånd mot just vita kök.
Ädel heter luckorna som kommer från IKEA.
Nu ska ju inte lilla jag varken inhandla eller bygga ett kök på antagligen ganska länge så jag hinner säkert ändra mig.


* Flygresa...till solen...NUUUU....

* Bil...jag gillar min bil skarpt men det kommer nya fina modeller...
Detta är en BMW X 1...
Vermilionröd metallic....satan så snygg...
Kostar sisodär en halv miljon, lite drygt...

* Ett hus skulle jag gärna vilja ha också...
* Helst av allt så skulle jag vilja ha min Pernilla men flickor är inget man får.
Pernilla som är det mest underbara som finns här på jorden förtjänar man...
Lycka till ljusblo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0