På TV

Hade egentligen tänkt att kommentera årets bönders beteende precis som jag brukar göra men vi får se om jag orkar med dom på slutet.
Dom ger mig ingen energi utan gör mig mest trött...

Har tittat på lite annat på tv och ingenting är konstigare än Jerry Springer märkliga show.
Överraskad att det programmet fortfarande pågick.
Kan någon snälla intyga att detta är just en show, att det inte alls är på riktigt.
OM det är på riktigt så blir jag mörkrädd....men det kan det inte vara.

Igår så var det en kvinna med som var så äckligt tjock.
Varför det ens är relevant återkommer jag till.
Hon hade en man som tidigare blivit intresserad av en ung nittonåring och låtit henne bo hemma hos honom och den tjocka frun.
Jerry undrade om dom alltså bodde tillsammans alla tre...
Nej svarar människan, jag och min dotter bor i ett rum och mannen och nittonåringen bodde i ett annat rum.
Sjukt på alla sätt och vis.
Nu var tjockisen ändå lite glad för mannen hade börjat ha sex med henne igen, när nittonåring duschade.....
Nittonåringen kommer ut på scen och överraskande nog så  var hon lika tjock.
Varför det ens är relevant återkommer jag till.
Som tradition är i Jerry Springer så ska foket på scen slåss och tjockisarna gick till attack.
Samtidigt så kastar dom ur sig vidriga kommentarer till varandra.
Publiken skriker bara HORA HORA HORA HORA HORA
Tydligen tradition det också...
Tjockisarna fortsätter och den ena skriker "varför skulle han vilja ha dig när han kan få det här"
Varefter hon kastar av sig kläderna och står där i trosor och bh.
Den andra gör givetvis samma sak hon.
Nu står det alltså två riktigt feta kossor endast i underkläderna som ska slåss med varandra.
Sen kommer mannen dom slåss om ut på scen.
Ingen kommentar om hur han såg ut men ni kan ju fatta....
Han fullkomligt skriker åt nittonåring att hon är omogen och att han inte vill ha henne utan ber henne åka hem till mamma.
Hon tjuter och ber honom...
Herregud vilket liv....

Nästa inslag handlar om en ung man i skjorta och slips.
Han förklarar att han och hans tjej ska gifta sig om en månad men att han nu haft sex med brudtärnan!!!!
Han verkar tycka att det är ett okej drag då tjejen varit taskig mot honom länge nu.
Tjejen kommer in på scen och hon tycker inte att beteendet var ok för fem öre.
Att hon har varit taskig mot honom tycker hon däremot är ok och att det faktiskt ingår i ett förhållande....
Killen förklarar att det  var bara sex en gång och att hon inte betyder ett skit för honom.
Han älskar sin tjej och vill fortfarande att dom ska gifta sig.
Sen kommer brudtärnan ut på scen....då reser sig killen upp, möter upp henne och ger henne en djup kyss!!!!

Liksom mig så tappar Jerry hakan då och undrar varför i helskotta killen gör så för när hon inte betydde ett skit för honom och att han älskade sin tjej...
Tror inte att han fick något svar på den frågan.
Däremot fick han ett svar från brudtärnan varför hon hade haft sex med killen.
Jo, hon fullkomligt avskydde tjejen.....den tjejen som hon skulle vara brudtärna åt...

Ja, jäklar vad sjukt...
Vilken show....jag var helt slut efteråt.

Ett annat program som roat mig lite senaste dagarna ska jag bara nämna kort.
Engelskt program där ett par letar efter en ny bostad i en ny del av sitt land.
Dom får hjälp av programledare/mäklare som visar upp tre-fyra stycken hus.
Det lite märkliga i det här programmet är när programledaren beskriver byn som han nu ska visa upp för paret.
Typ såhär låter det:
Byn har två pubar och en mataffär...
Alltid är det antal pubar som nämns först.
Konstigt.
Det skulle verkligen aldrig hända i Sverige.

Ett annat program som jag lätt illamående tittade på en kvart förut idag innehåller den klart äckligaste människan vi har i det här landet...ja, Zlatan bor ju i Italien.
Jag ser aldrig på det här programmet och det är enbart för deras över lag bläiga programledare.
Programmet är tv 4´s Äntligen hemma och den vidriga heter Lulu Carter.
Varje gång jag ser henne så undrar jag om någon slagit en stor brödkavel över käften på henne. Nästa tanke är att jag gladeligen skulle ge henne en sving med kaveln.
Nej, ingen bild på henne...sätter in en trevligare bild.
Ja, så får det bli...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0