Kul med radiosporten...

Radiosporten tyckte att Messi dominerade totalt igår kväll mot Arsenal och det får man väl hålla med om när han gör alla fyra målen för sitt Barcelona.
Samtidigt så efterlyser dom andra spelare som i historien på liknande sätt totaldominerat en match.

Jag mailade...

Så här såg mitt mail ut:

Hej på er !
 
Total dominans i en match som måste nämnas och minnas är den lätt överviktige men hypergiftige i mitt kära Coventry Mick Quinn som gjorde alla tre målen i premiären mot Arsenal 1993.
3-0 på Highbury...för Coventry...:-)
 
Ni är strålande,..../Fredrik

Dom berättar att mailen haglar in men visst tusan läser dom upp mitt mail och extra kul att Richard Henriksson pratar en bra stund om Mick Quinn som han minns väldigt bra.

Han berättar också att han hittat en bild på Mick som han tänker lägga in på sin blogg på radiosportens hemsida.

Gissa om jag log när jag fick se det här...:-)??

 

Messi... Och Mick Quinn?

Tisdag 06 april 2010 22:07

Den underbara kopplingen kan bara göras när Radiosporten har sina Champions League-sändningar!

Mick Quinn

Tack till alla som är med och bidrar till ännu en grym fotbollskväll.

(6 april)
Richard Henriksson
[email protected]

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Underbart½!

2010-04-07 @ 16:22:20
URL: http://osorteradetankar.wordpress.com/
Postat av: Åsa

Men vad händer med bloggandet?

2010-04-23 @ 07:32:31
URL: http://osorteradetankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0