ljusblo summerar...

Dags att gå tillbaka och erkänna att man inte är en tippare av klass precis.
Bara att berätta sanningen och krypa till sängs med svansen mellan benen...nej nej, svansen sa jag...

* Den 23 april anmälde sig ljusblo till ett maratonlopp....15 augusti small det...
FACIT: ljusblo fanns inte på startlinjen utan som vanligt bakom sin receptionsdisk.
Jag sprang 28 kilometer som träning vid ett tillfälle, får vara lite stolt över det.
Gjorde det utan att dricka en droppe vatten....undrar varför jag både berättar att jag är kass som inte ställde upp och att jag är knäpp som inte dricker.....jaja...hujedamig...

* Den 16 april skrev jag att "hur kan Linda Rosing tro att hon kommer att hitta kärleken".
Den 24 april skrev jag att "shiiit, Linda är kär..." men att hon kommer att vara ensam och olycklig den 22 juli.
FACIT: skitfel direkt i april alltså och skit fel nu också....20 maj kunde man läsa att hon var gravid och om jag idag tittar in i hennes blogg så ser jag ordet älskling och ordet gosa....fel som fan ljusblo...

* Den 20 juli hade vi ett bra tag vetat att Fadde "äckel" var kär och lycklig men den dagen fick vi veta att personen han var kär i och som faktiskt var kär i honom också....jag mår iiiiillaaa....var bonde-Susanne.
Ljusblo skrev då att detta vansinnesdåd skulle vara över den 28 augusti...
FACIT: vet i fan ärligt talat. Trodde att jag var helfel ute här också men nu efter att ha kollat igenom hans blogg (och mått lite illa...) så kan jag konstatera att senaste gången hon nämns eller syns så är det den 29 augusti....efter det säkert 20 inlägg utan att hennes namn syns....hmmm... Däremot så verkar det som om han har börjat ett nytt liv sedan dess, i alla fall på ätarplanet...
Vi återkommer med klart facit...

Hittade en annan kul grej i ett av hans inlägg...:-)

När jag klev in på gymmet så såg jag en viss person (vill ej gå in på vem) som var där och tränade. Personen i fråga är tyvärr ingen jag klarar av att vara under samma tak som, därför gick jag därifrån. 

Men suget efter att träna fick mig istället att ta en promenad i rask takt, sk "powerwalk" i drygt en timme. Så nu känns det bättre och tänker inte ens på personen.

Hahahaaa....är jag överraskad att han har sina fiender....ehhhh..NOOOO...

Det roliga är ändå att killen utan en fungerande hjärna berättar och skriver om en person som han samtidigt inte tänker på....det kan bara vara möjligt om man har någon störning på kontoret där uppe va....

Jag tänkte lägga in en kommentar men kom snabbt på att dn kommentaren inte får se dagens ljus på den bloggen. Nae, tycker man inte om lilla Fadde så ska man inte tycka.

Hade jag skrivit att jag heter Mimmi, är blond, 19 år och gärna vill sitta i Faddes knä så hade det sagt "bing" både i bloggen och i Faddes byxor....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0