Kändisar vs Mesproppisar

Har jag nämnt det tidigare kanske...
Har en lätt böjelse att åtrerkomma till saker som kliar extra hårt strax under hårlocken i nacken....

Lyssnade på radio en dag och hipp hipp hurra-vilken tur jag har för gäst i programmet var Alex Schulman...
Han berättade att han hade fått frågan om att vara med i "kändisdjungeln" på tv...
Han ville såklart inte...och det kan jag fatta då han nyligen har fått barn (som försörjer honom via blogg)
Det som stör mig är att han skrattade gott åt dom som skulle vara med och ansåg att dom till och började med inte ens var kändisar...

Hur kan den apan sitta och kommentera det...
Skulle han vara en kändis då liksom ??
Vad är han känd för ??
Vad jag vet så har han tramsat en del på tv ihop med sin brorsa (han två meter lång, brorsan knappt en) men det har varken varit bra eller kul.
Bloggat har han gjort....trams det också.
Nu när han fått barn så skriver han en bebisblogg....fjantigaste jävla skit jag sett.

Skulle han vara känd....idiot.

Problemet med honom och några fler är att dom verkligen tror att dom är bättre än bäst.
Tycker man inte om honom så får man inte tycka....skrev ett inlägg på hans blogg om vad jag tycker om det han skrivit.
Såna tankar ska inte finnas...den kommentaren kom aldrig upp på hans sida.
Jag fattar att dom här människorna inte ska behöva ta att bli kallade riktigt hemska saker men tycker man till om dom på ett ändå rätt vettigt sätt så borde dom kunna ta det...men ikke.

Alex Schulman är i mina ögon ett kryp ....ett kryp som tycker att han själv och allt i hans närhet är fint och änglalikt.
Han får tycka och skratta åt andra men ingen ska ens le eller säga ett pip om honom och hans bror/brud/barn.

Jag lider med hans barn...som redan finns på aftonbladet varje dag....
Hoppas att hon får ett gott liv....
Hoppas att han lär sig ett och annat....tvi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0