Kommentera på Aftonbladet

Ljusblo lever och han tycker...
Precis som det är kul att skriva ner sina tankar och åsikter här så lockar det ibland att tycka till bland nyheter på aftonbladet, mitt bland andra tyckare...

Men precis som jag tidigare både känt och fattat så finns det ingen plats här på planeten för ljusblo och hans tankar.
Ljusblo får inte tycka...

Ständigt får jag dessa mail av lilla aftonbladet:
Hej, vi har tagit bort en av dina artikelkommentarer:
Kommentaren bryter mot en eller flera av Aftonbladets medlemsregler.

Några exempel på vad jag skrivit:

Nyheten var typ sisohär:
Lagrell, den runda smålandstomten tycker att Norge borde slå till och haffa Lagerbäck som förbundskapten...

Jag skrev:
Norge är fint...
Norge är trevligt...
Norge är positivt...
Norge är charmigt...
Helt klart att herr Lagerbäck skulle må bra av det landet men Norge skulle inte må bra av honom.
Lagerbäck är typ lika charmig som en gammal trotoarkant....alltså passa bra i typ Iran...
Puss och kram

Skulle detta vara stötande eller brottsligt att tycka typ.....jävla töntar.

Nästa nyhet:
Jaa, hur nyheten lät minns jag inte men det handlade ju om Sverigedemokraterna och deras budskap och deras röstsiffror....typ

Jag skrev:
SD´s framgångar är helt naturliga.... Invandrarna är det som fixar rösterna till SD. Dom andra partierna tänker bara "vinna 19 september 2010" SD tänker på vårt land och det tycket jag att dom verkar jäkligt ensamma om att göra.

Sverige....töntlandet nummer ett..tvi

Igår skrev jag också ett inlägg och det försvann också....men nu kom det inte ens ett mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0