Beteende...

Flugor som flyger in och endast vilja ut surrande som galningar vid första bästa fönster har jag tagit upp tidigare.
Katter som sitter i fönstret och tittar ut kan man också undra över.
Speciellt då dessa håriga troll kommer ut och det första dom gör är att hoppa upp på fönsterbrädan och tittar in...
Snacka om att tro att det är bättre och mer spännande på grannens sida av staketet.

Flugor och katter har inte den hjärnan som gör att dom inser hur dumma dom är och vilket meningslöst liv dom lever.
Detta innebär att dom kommer att hänga i fönstrena ett antal hundra år till.
Grattis...

Vi människor inser med våra hjärnor både det ena och det andra och när vi till på köpet innehar ett hjärta så blir det lite mycket ibland.
Mår vi bra ? Nae va...
Allt väl med oss ?? tror inte det va....far åt helvete liksom...

Jag skulle gärna levt på 1500-talet...
För det första så skulle jag gillat deras sätt att leva bättre än vårat...
För det andra och bästa så skulle jag ha varit död och glömd nu...
Satan vad skönt !!!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0