Ljusblo slipper apelsinerna....

Slänger ju iväg en och annan gissning om framtiden och nu så har jag helt glömt att meddela om en riktig profetia.
28 februari detta år spottade jag ur mig en ramsa om hur dåligt ett radioprogram vid namn p 3 apelsin var och att det aldrig kunde sändas vidare nu i höst.

Så här lät jag:

Det jag upplevt är ett radioprogram som heter p3 apelsin.....

Ingen människa kan hitta något humoristiskt i detta jävla tramset.

Jag bara gapade som en fågelholk där jag satt bakom ratten och inom mig skrek en röst att hur i helvete detta skiten kan få sändas i riksradion.


DET ÄR INTE ROLIGT.....BARA IRRITERANDE OCH TRÅKDÅLIGT !!

Om det här programmet sänds efter sommaren också så ska jag äta upp 100 apelsiner på två dagar....jag lovar.

Som sagt....jag slapp apelsinerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0