Det öser ner....:-(

Kan det sluta snöa för helvete....
Finns inte ens chans i helvetet att jag tror på detta tjatande om klimathot.
Dom där isbjörnarna som tydligen inte hittar isflak någonstans där uppe i norr tror jag somnat på ett av dom som ändå finns och vaknat i Medelhavet.
I min damm är det ett istäcke som jag kan gå på och det det har legat där i typ 10,5 månad nu...typ, sa jag...

Earth Hour på lördag och jag tänker verkligen sätta klockan så att jag inte missar det.
Då ska alla mina lampor lysa fint i mörkret, i micron så ska jag poppa så mycket popcorn, i ugnen ska jag köra en 7 kilos stek och tv´n som jag inte tryckt igång på tre dagar ska då visa sina program samtidigt som jag själv varken ser på den, äter stek, eller popcorn....jag sitter vid datorn och lyssnar på radion....eller sover med allt igång och drömmer om sommar.

Puss och kram för 17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0