Micke Jackson...

Många blev säkert glada när dom fick beskedet att Micke Jackson hade dött.
Säkerligen blev många gånger fler väldigt ledsna.

Min första tanke efter att ha läst att han dött var....

Men....han kan ju inte vara död...
Han var ju den som inte skulle dö....inte förrän han var 150 år i alla fall.
Han sov ju i en syrgaskammare eller vad det nu var....bara för att det skulle vara idialiskt för kroppens organ.

Nu efteråt så får man veta att han tuggade i sig fler piller till frukost än vad jag gjort i hela mitt sammanlagda liv.
Piller är väl inget bra....fattade han inte det ??

Undrar vad han verkligen tyckte om livet...
Synd att han aldrig fick göra ett eget sommarprogram.

Tänk att jag har varit på en konsert med honom....
Konstigt ändå...
I Oslo 1998....eller var det 1997

Dom flesta fick säkerligen veta att han dött på nyheterna på radio eller möjligen tv eller kanske på aftonbladet.se...
Jag läste om det på min favoblogg http://rekatochklart.se/blogg.php
Fantastiskt att en blogg kan meddela såna nyheter...:-)

Vila i frid Mike...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0