Tiden går....och 15 månader har gått....

Jaa, 15 månader har gått sedan jag var här senast och skrev och som jag ser det kan det endast bero på en sak. Nog skriver jag ibland något positivt eller något kul här men oftast så skriver jag om saker som jag upplever irriterande, sorgliga, obegripliga....eller rent ut sagt sjuka.
Tänk att jag då har gått omkring i 15 långa månader utan att ha upplevt något sådant....fantastiskt faktiskt.

Upplevelser som hänt och som däremot måste placeras i det positiva facket är att jag har ett fint hus (inte ljusblått men ändå....), en fin bil (den är svart), en fin fru (hon vill inte alls kännas vid att hon är min fru men så känner jag....hon har visserligen rätt då i inte är gifta) (hon är för övrigt inte ljusblå heller....).

Annat positvt är att spelpengar fortsätter ramla in, fiskarna i min damm lever, solen skiner (idag och vissa andra dagar också), kaffet i min ljusblå kopp är varmt, barnen i skolorna är charmiga, golfarna är ehhhh....som...dom...brukar...(charmiga) och min älskade kompis Carina har läst min blogg och tycker att jag skriver bra...precis som hon själv skulle ha gjort det...hahaah.

Vi får se om det blir en mer negativ Fredrik (det är mitt namn) i nästa inlägg eller kanske så får vi vänta 15 månader till nu.


Ta hand om er....om ingen annan gör det åt er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0