Hur är läget....

Hur är läget ?
Är det bra ?
Hur mår du ?

Meningslösa frågor då ingen svarar sanningen ändå.
Eller hur ?
Den som frågar kunde lika gärna bara säga hej och nöja sig med det eller helt byta ämne.
Denna person vill ändå absolut inte veta av att du svarar något annat än "bra" ändå.
Jag har aldrig i mitt liv hört någon annan svara något annat än att det är just bra...
Glöm att det är så Sverige egentligen mår....

Jag är likadan.
Jag mår väldigt långt ifrån bra men visst svarar jag "bra" om någon frågar.(såna jag känner mycket bra får veta sanningen)

Jag däremot försöker undvika att ställa en sån fråga.
Det går att ställa den på ett annorlunda sätt.

Kaffet är slut....alltså dags för jobb igen:-)

Kommentarer
Postat av: P

Du har frågat mig hur jag mår och jag har sagt sanningen. Konstigt nog så kan du inte svara upp till hur man mår om man inte mår bra.

2009-02-25 @ 23:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0