Vi avslutar bönderna...

Säsongen tog slut för oss och för bönderna och eftersom jag både tycker och tror väldigt mycket om dom där figurerna så är det väl bäst att vi kollar igenom sakerna...

Den 24:e oktober tyckte jag till och en del av dessa ord kastar jag nu in här...och kommenterar...


Kommer det att gå bra för Roger ??
Antagligen ja....eftersom damerna fortfarande är kvar så kommer dom nog att stanna.

Visst stannade dom och visst trivdes dom och visst sa dom att Roger var toppen och att dom var kära i honom...
Lite väl stora ord har jag tyckt hela vägen och det visade sig också vara rätt.
Camilla som blev vald verkar inte så het på honom och jag tror att deras möten kommer upphöra inom kort.


Kommer det att gå bra för Jan Olof ??
Nej, det har jag svårt att tro...
Han är nog för kantig, för bestämd och för kass helt enkelt.

Trots att han valde en riktig sol med så mycket känslor för honom så gick det åt skogen...


En liten 31-åring har dock letat sig in i gruppen och hon har tydligen redan gift sig med gubben i sina tankar.
Hon ser ut som en som vill ha och behöver någon, inte nödvändigtvis Janne men Janne råkar ju vara någon  och då siktar hon in sig på honom.

Kommer det att gå bra för 31-åringen ??
Knappast, men hon lär slippa pappa Janne som partner.
Hon lär hitta en annan looser, snabbt skaffa tre barn och bli ensam och övergiven.
En bullmamma som säger ja tack kan fungera i ett antal år men hur kul är det i längden...

Eftersom jag tagit upp Anette på vedkubben så får jag också låta yxan falla...
Hon slapp Janne och antagligen så kommer jag att få rätt i resten också en vacker dag.
Måste dock säga att hon växte i mina ögon under serien...men jag vill inte ha henne:-)


 Per Jörgen sköter sig mest bra tycker jag.

Det tyckte jag inte länge...

Kommer det att gå bra för Per Jörgen ??
Om han tar någon i närheten av sin egen ålder så tror jag nog det, annars så är det klart tveksamt.

Jo, den han valde var väl inte superung men frågan är fortfarande varför han valde henne ??
Var det för att han gillade henne bäst och han trodde att det skulle fungera bäst med eller valde han henne för att han redan gjort bort sig med sin favorit ??
Nu gick det riktigt åt skogen och det hade det såklart gjort om han hade valt favoriten Malin också.


Kommer det att gå bra för Thilde ??
Svårt att säga....förr eller senare gör det säkert det men frågan är om han finns i den här gruppen...

Thilde blev kär...
Thilde blev så inihelvete kär...
Tur att det var besvarat...
Jag tror att Thilde var så mottaglig och egentligen ville detta så inihelvete mycket...

Jag hade som tidigare sagt tre favoriter i år:
Thomas hos Thilde...
Åsa hos Janne...
Åsa hos Per Jörgen...

Grattis till dom...att dom slapp bönderna:-) 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0