Tramsiga naturbilder....hmmm

Ska absolut ganska så snart sluta med detta tramsande med naturbilder...jag lovar.
Som jag sagt tidigare är detta ingen jävla dagbok och då ska det såklart inte heller visas vad
jag ser om dagarna.


Jag SKA förmedla med ord vad för bilder och tankar som rör sig innanför det hårda materialet
i huvudet...

Här kommer dock lite bilder för antagligen sista gången...
Jag är lite ostabil och jag ber om ursäkt för det...                



                               
                                Jodå, där inne befinner jag mig...
                                Jodå, lika kallt som det ser ut...


 
Fikabordet som jag själv tillverkade för många    
år sedan.                                                           
Undrar om det överlever den här vintern också.?. 

 
Min pump som år efter år jobbar på nere på botten är fantastisk.
Tack för att du ger mina fiskar hopp om en ny vår.

 
Det rödrosa är en bit gummislang...                    
Det som hänger ut ur den är is...en isstråle..        
Det är ungefär så där det ser ut när jag går ut
på senkvällen och kissar...:-)

 
Det är väl så här vinterbilder ska se ut...??..
Frostiga rönnbär med snökupor på klasarna.

 
Snön hänger fint på fönsterbläcket...


Vitt, vitt och än mer vitt...vildmarken känns det  
som för dom enda spår som syns är djurens traskande....


Ojjj...nu har det blivit fel här...
Kanske det var det här jag drömde om inatt när jag låg och sov...och frös om nästippen...



Gissa om jag känner mig insnöad..?..
Jag fick skotta för att ta mig in på tomten när jag kom...
Sedan dess har det som synes snöat, snöat och snöat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0