Ljusblo = Per Gessle ??

Häromdagen så var det dags igen...
Vid det här laget så har jag hört det säkert tio gånger men jag blir lika jäkla chockad varje gång ändå.
Om en eller kanske två halvblinda hönor råkat se samma sak....felaktigt men nu är det tio...tio personer i olika åldrar....vakna personer.
Jag fattar inte vad dom ser...
Jag ser det inte...
Nu senast så var det en elvaårig tjej som inte ens kunde vänta på att jag skulle säga god morgon...
-Vet du att du är jättelik Per Gessle ??
Chock såklart...och så svaret...
-Nej, det vet jag inte men jag har hört det många gånger.        




                                                                                                                                                                                                                                                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dementera nu alltså dessa tokerier en gång för alla tack...

Om det är så att ni istället bekräftar uppgifterna så får jag väl ta smällen och skaffa glasögon....eller ny frisyr...

2009-12-20 @ 11:22:54
URL: http://ljusblo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0