Nu åker jag till Amerika...

Tänk att dessa amerikaner som ska vara störst och bäst på alla de sätt totalt lever kvar strax efter stenålderntiden på en sak.
Jodå minsann...man ser det titt som tätt på både filmer och tv-serier.
Har aldrig satt mina fötter på den kontinenten och tur är kanske det för jag kan inte svära på att jag skulle kunna låta bli att stå utanför stormarknaderna och kittla människorna som kommer ut.

Varför jag skulle göra en sån sak ??

Jaa, jag gör det inte i Sverige om nu någon trodde det...
Det skulle inte ge någon effekt här...

I USA så ger det effekt...
Dom skulle tappa sina påsar och deras kålhuvuden och krossade tomat-burkar skulle rulla ut över jätteparkeringen och under deras jättebilar....om nu det inte är så att deras krossade tomat-burkar också är så jättelika att dom inte kommer under jättebilarna.

Nu till saken...
Att det alltid ska ta sån tid...

Detta handlar om påsar...

I Sverige så funkar det att handla och bära iväg sina prylar i påsar....MED HANDTAG...
Har ni sett dom korkade jätteamerikanerna när dom bär sina papperpåsar ....UTAN HANDTAG...
Det ser så obekvämt och skitjobbigt ut...

Nu åker jag till Amerika, köper en fabrik och börjar tillverka och sälja påsar med handtag...

Kiss and hug from fat man ljusblo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0