Barcelona

Jäklar i havet vilken underbar stad.
Jovisst har dom ett fotbollslag som är fräckt att beskåda....och en stadion som är mer spännande att gå in och beskåda (alltså bara stadion) än att se alla IFK Norrköpings matcher fram till år 2014.
Sanningen är ju att dom har väldigt mycket mer än så...
Att jag ens skulle bry mig det minsta om en kyrka är konstigt men den totalcoola kyrkan dom har där och som dom fortfarande bygger på (och alltid kommer att göra) efter hundra års byggande är och förblir coolt....men jäklar vilka spagettiben jag hade där uppe.
Att sitta med en kall öl och en rykande cigarr på Ramblan är också så rätt...
Joo...jag hade kunnat ta upp ett antal saker till...

Längtan att komma dit igen har jag haft ett bra tag....men nu kommer det inte att bli av på ett tag.
Kommer inte ens att njuta och småle som jag tidigare gjort när jag sett Messi dominera in bollen i mål....

Hoppas verkligen inte att Barcelona vinner ett skit i år...(hur jag ska kunna hålla på Real har jag just nu ingen aning om...)
Kommer som vanligt att hålla på Valencia (joo...jag har gjort det sedan John Carew spelade och dominerade där...) men dom lär ju inte vinna.

Valencia skulle jag kunna tänka mig att besöka....så får det väl bli.



Behöver antagligen inte ens förklara varför jag ändrat mig sådär ...lite drastigt...

Ser trevligt ut det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0