Vad i helvete...

Jag har sett den där rubriken länge nu....flera gånger idag och flera gånger igår.
Nej, jag vill inte läsa...
Vill inte förlora hoppet över Sveriges folk...igen.

Nu är jag nyduschad, fullproppad med kyckling (jag tog den med curry, inte med glas..), tog en titt på månen nyss och känner mig stark.
Nu är även kaffet upphällt bredvid mig.
Jag är redo.

Jag läser...(klipper ur det värsta)

* Polisen har sprängt en liga i Södertälje som gruppvåldtagit unga flickor.

* Några av våldtäkterna ska ha skett i en rivningsfastighet i Hovsjö möblerad med endast en madrass, och i andra fall ska våldtäkter ha skett vid Eklundsnäsbadet.

* I nuläget finns fyra kända offer i åldrarna 13 till 16 år.

* Flickorna ska ha uppgett att männen i vissa fall hållit fast dem och turats om med att våldta dem.

* En var 12 år gammal när hon ska ha våldtagits av tre män i november 2007.

De sex åtalade männen är 19, 20, 21, 22, 22 och 23 år gamla.

Två av männen åtalas också för övergrepp i rättssak för att ha hotat en av flickorna och en av dem ska ha sagt att flickan skulle få "ett helvete" om hon polisanmälde händelserna.


Enligt tidningen är den tekniska bevisningen mot männen i vissa fall överväldigande.

Polisen går för närvarande igenom flera ouppklarade fall av våldtäkt som inträffade under förra sommaren och hösten - och i minst ett av fallen har man fått träff mot personer som ingår i våldtäktsligan.

Detta ska inte få hända....

Ingen ska få förstöra en annan människas liv på det här sättet, bara för lite skojs skull...
Gör man en sån här sak (och dom här har till och med gjort det flera gånger) så har man gjort sitt i det här livet.
Då har man lekt färdigt...
Inte alls mer än rätt att ens eget liv blir förstört när man förstört och totalkränkt andra människors liv.
Här gäller saken till och med barn....om möjligt ännu värre.
Dom säger att flickorna ska få ett helvete om dom tjallar.

Välkommen till helvetet grabbar skulle jag vilja säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0