Sveriges alternativa landslag

Läser i tidningen att Henok Goitom (fotbollsproffs i spanska Valladolid) ska vara en bättre fotbollspelare än Henrik "Henke" Larsson (ingen presentation behövs för honom) och jag vet inte hur allvarliga tidningen egentligen är, men jag kan tänka mig att hela svenska folket knappast håller med.
Henke Larsson är väldigt långt ifrån att vara någon idol till mig och jag har genom åren skarpt tvivlat på hans förmåga med fotbollskorna på, men på senare år kan jag se att han är en spelare av klass.
Av klass innebär dock inte topp 100 i världen....inte 200 heller förresten.

Goitom är knappt känd för dom som är intresserade av fotboll och vad jag vet inte ens testad i landslaget.
Han spelar varje vecka i ett lag som spelar i högsta ligan i Spanien och då kan man inte vara dålig alls.
9 mål har han tydligen gjort och det är mycket bra.

Jag struntar fullständigt i Sveriges landslag...eller för att vara helt ärlig så önskar jag dom enbart förluster...så är det.
Jag gillar inte snubbarna som är med helt enkelt men det är ju allmänt känt i den här bloggen.

Tror ni att vi (Sverige) skulle kunna ställa upp med ett landslag som inte var  så osvenskt som det kunde bli....
Nej, jag skulle inte gilla det laget bättre...
Nej, jag är inte rasist....

Bara en kul grej och se hur det skulle se ut.

                                                                                       
                                                                                  MÅLVAKT
                                                                                  EDDIE GUSTAVSSON
                                                                                  RED BULL SALZBURG
                                           
   BACK                                  BACK                                BACK                                BACK
MATIAS CONCHA           DANIEL MAJSTOROVIC    MARTIN OLSSON        BEHRANG SAFARI
BOCHUM                             AEK ATHEN                      BLACKBURN               BASEL





                                   
MITTF.                                MITTF.                          MITTF.                         MITTF.
KENNEDY BAKIRCIUGLU  STEFAN ISHIZAKI  BOJAN DJORDIC    EMIR BAJRAMI
AJAX                                   ELFSBORG                 AIK                               ELFSBORG





                                                                        
                                                          FORWARD                               FORWARD
                                                      ZLATAN IBRAHIMOVIC             HENOK GOITOM
                                                          INTER                                       VALLADOLID


AVBYTARE:



            
MÅLVAKT                      BACK                        MITTF.
RAMI SHABAAN         WALID ATTA             DENNI ARDIC
HAMMARBY                AIK                              ELFSBORG
                      
  MITTF.                   MITTF.                        FORWARD
AGON MEHMETI  JEFFREY AUBYNN  DANIEL NANNSKOG
MALMÖ                  MALMÖ                        STABAEK



Det roliga är att detta skulle kunna ske...
Kommentarer om saken....tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0