Rosing vs Darwich

För en vecka sedan skrev jag dessa orden:

JAG UNDRAR.....hur Linda Rosing fortfarande kan tro att hon ska hitta kärleken ??

Gissa vad som hänt ??
Linda är upp över öronen kär och jättelycklig....
Erkänner att jag smygläste hennes blogg och där står orden "min älskling" i typ varje mening den senaste veckan...
Svaret på det jag skrev förra veckan var alltså att ....det kunde hon tro....frågan är i och för sig hur länge hon nu måste vara tillsammans med denne "älskling" för att man ska tycka "att hon hittat kärleken"

Jag tippar att vi kommer att läsa i aftonbladet den 22 juli att Linda är ensam, övergiven och så ledsen...

Fadde, den gamle äckelräven är lika kär han...
Den snubban som pussar på honom varje morgon  måste ha ett antal defekter och att hon aldrig någonsin läst hans blogg kan ni slå er i backen på.....för har hon det så är hon rubbad.
I bloggen försöker han inemellan visa vilken godhjärtad människa han är ....men jag går inte på det där eftersom jag också ser vilket äckel han är....tror att han är bäst och snyggast i världen....och att alla 20 åriga tjejer helst av allt sitter i hans knä.
Är han snygg eller manlig så är jag blind....han är ett kryp....som inte fattar att han bara gör bort sig.

På Lindas blogg kan man inte kommentera ....
På Faddes blogg kan man kommentera men han skriver att han har anställda som direkt tar bort såna inlägg där det skrivs något negativt om honom.

Vi andra människor är inte det minsta avundsjuka på dessa två...
Inte ett dugg faktiskt...
Dom agerar båda på ett sätt som gör att jag upplever dom som riktigt korkade....
Att jag och många andra tycker så kan dom inte ta...
Klart att dom inte kan när dom tror att dom är bäst...
Ni är inte bäst...
Ni är sorgliga....

                                         

Fuck the millenium....and a good night to all of you...
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0