Maraton 15 augusti 2009

NEJ....jag är inte full...
NEJ....det står ingen över mig med en pistol i händerna...
NEJ....jag har inte ingått i något sjukt, konstigt eller skumt vad...
NEJ....jag har inte blivit lovad tiotusen kronor....inte ens tio kronor...

OM....man blir så här av att ha fyllt 37 år vet jag inte...
OM....man blir så här av att dricka väldigt mycket kaffe vet jag inte...
OM....man blir så här av att bo på landet, långt borta från folk och civilisation vet jag inte...
OM....man blir så här av att ha jobbat på golfbanan i fyra dagar på raken vet jag inte...
OM....man blir så här av att lyssna på techno (vilket jag gjort nu i två timmar) vet jag inte...

Det jag vet är att jag just anmält mig till ett maratonlopp....hallå, ett maratonlopp.
Jäklar vad dumt....
För att hitta något positivt i kråksången så måste man ändå säga att jag är en optimistisk jäkel som tydligen har en sån stark tro på mig själv....
Jäklar vad dumt....
För att se det en smula mer nyanserat så kan man läsa mitt inlägg som hette " NDU"....jaa, gör det nu....och skratta.
Misstänker att vi får återkomma med jämna mellanrum i den här saken.
I need your support now...ljusblo fanclub...

  Varför skulle jag klicka mig in på den sidan och klicka i den rutan.
Varför gick jag inte in och beställde en jacka....eller en bronsstaty.....eller ett säsongskort på Leksand hockey .....eller en prickig låda eller något annat sjukt.
Jäklar gjorde jag inte det för....schnyft...

Kommentarer
Postat av: Carina

Tja...hmm...ett maratonlopp låter som ett stort projekt för den hurtiga stugsittande bloggare med höga ambitioner!? Haha!(självplågare av rang?)...näe då...mkt bra med tro på sig själv!! =) (du klarar ju den vanliga milrundan med bravur, tänk dig 3 såna till på raken) Pust o stånk...tunga steg med x-antal NDU!!? hihi...hoppas du orkar träna inför mardrömsloppen...oj...maratonloppen menar jag! =)



Kram fr den realistiska optimist pessimisten!? Hehe

2009-04-23 @ 20:42:57
Postat av: Cecilia

det beror på golbanan.. =)

2009-04-24 @ 19:40:03
URL: http://picce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0