Här är jag....

Bara så att ni vet....här är jag.



Puss och kram och ha det gott då....

Kommentarer
Postat av: Bo Asplund

Jesu Frid till dej!



Har läst vad du har skrivit i din blogg och tycker det är utmärkt formulerat av dej, som inte bekänner din tro på Jesus eller något, vad jag förstår.



Förstår dej verkligen, när du känner dej utanför vår gemenskap. Det är inte lätt att skriva i en gästbok som vanligen besöks av troende människor och som vandrar på vägen, som vi brukar säga.

Du ska veta att det är glädjande, att ha sådana som dej, som skriver i gästboken på Flammor.



Vill också be om förlåtelse, för att jag skrev syster till dej i mitt innlägg till dej på Flammor. Det beror på ett missförstånd från min sida och hade ingenting med ditt sätt att skriva(puss och kram). Var tidigare in på din sida och läste det du skrivit och var nog lite trött, för jag tyckte att du skrev om din man och berättade om honom.



Önskar att du vill fortsätta att skriva i Flammors gästbok och ställ gärna frågor till oss om vår tro på Jesus. Det är det som är meningen, att vi ska berätta om vår tro för alla och du är sökare, som Jesus vill rädda för evigheten.



Du behöver bara tacka Jesus att Han kommer in i ditt hjärta, då gör Han det och du är räddad för evigheten.



Du behöver bara säga så här:



Tack Jesus, för att du har kommit in i mitt hjärta, så att jag får vara din lärjunge från och med nu.

Tack för att du har frälst mej i dag, i Jesu namn, Amen



Gud Välsigne dej broder!



Jesu Frid

2009-04-13 @ 20:19:09
URL: http://goto.glocalnet.net/kgard

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0