Din gata i P 3

....med Saman och Cynthia....på torsdagar mellan 16 och 18.
Jodå, Cynthia är bra men Saman är helt enkelt lysnade.....så naturligt behaglig och kul att lyssna på...:-)

Missade nästan hela programmet idag pga. jobb....visst är det tragiskt.
Kan ju såklart lyssna på det nu men då måste jag ju stänga av Scooter....tragiskt det också....

Hann dock höra att dom pratade om snålhet idag och har nu klickat mig in på deras hemsida
http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?programid=2576&artikel=2805720
och läser om snåla människor som folk upplevt.

Eftersom jag är en hygglig ljusblo prick så serverar jag dom bästa (eller sämsta kanske man ska säga) här....

....min snåla kompis cyklade till sjukhuset när hans fru skulle föda, medan hon åkte taxi in. Varför?? Annars hade hon ju inte kunnat åka på tjejtaxa.

.....min kompis fick 2 trisslotter i 30 års present av sin man. Inget mer.

.....Röksugen som f-n ber jag en kompis att få låna tändare, Svaret: näe , jag har så lite gas kvar.

.....Jag känner en kille som jobbar som målare. Han tog betalt av sin egen flickvän för att hjälpa henne tapetsera om köket.

.....Min morfar diskar sina sugrör och använder de igen.

Ehhhh....det fanns säkert hundra stycken snålis-historier där men nästan alla var enbart vidriga...hur kompisar agerat skitsnålt mot varandra och sånt är inte något kul, bara irriterande.

Detta inlägget får väl istället bli en hyllning till programmet och framför allt programledarna Saman och Cynthia.
Tänk.....om dom kunde ta över morgonpasset så att man kunde vakna med ett leende på läpparna.

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0