Bonde söker fru

Bonde söker fru kommer tillbaka i höst.....måtte sommarjäveln gå fort...hahahaaa
Redan den 21 maj får vi träffa på dom i rutan för att se vem av avloppsbrunnarna man vill skriva sitt heta kärleksbrev till.
Redan idag presenterades dom och jag hittade små bilder på aftonbladet....fram med förstoringsglaset.

När jag nu sitter och tänker tillbaka på förra årets bönder så känns det som en "slisksäsong" och det beror nog inte bara på bögen....ni vet han som antingen var på hästryggen eller i swimmingpoolen...
Jag känner att jag fortfarande har en bunt frågetecken kvar om den "mannen"
Visst var det så att han såg typ 18 år äldre ut i det sista programmet än i det första ...han åldrades allt eftersom i en ruskig takt.
Okej att killen hade en swimmingpool men poängen med att ha en egen beachvollybollplan kommer jag inte att förstå hur mycket jag än tänker på saken.....antagligen anlade han den till det här programmet....synd bara att dom inte spelade någon gång.

Den där snubben som senare gifte sig var också bra sliskig.....efter ett tag i alla fall.
Kanske bara var hans röst som var sliskig....jag minns den fortfarande och erkänn att det gör du med ...
Nej, jag såg inte på bröllopet....lovar

Den där skåningen som blev helt stum av att ha en massa drömtjejer i närheten var ju också en sorglig historia.
Drömtjejer var hans ord.....några gånger varje avsnitt....träsktroll tycker jag hade passat bättre på dom....
Han var lika osäker som ett rangligt vedträ och lika ocharmig som en gammal snusprilla....

Tjejen....hon hade något, men har inte kommit på vad....

Nu kommer det alltså en bunt nya bönder som ska hitta kärleken...eller i alla fall någon att pilla lite på.
Hoppas att det är riktiga skitgrisar i år, med halm som sticker ut från både näsa och öron.....och kläderna ska se så skitiga ut så att det är på vippen att man kan känna doften av dom genom tv´n.
Jag vill inte se några rena skjortor på dejterna.....
Jag vill se bönder som helst inte sett en människa på åratal utan bara haft kossorna och grisarna att prata med, umgås med och lärt av...

Hoppas att jag slipper se Linda Isaksson i moderiktiga gummistövlar och töntigt kritvita tänder....
Jag vill se en programledare som beter sig lika grisigt som bönderna....och grisarna...

Hoppas...hoppas...hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0