Besök i dammen...

Kanske var det sant ändå....?

Sömnig denna söndag öppnade jag dörren ut och skrämmer då tre stycken sjöfåglar som tydligen tog sig en simtur i min damm.
Gräsand skulle jag tippa men eftersom fåglar inte är min mest stabila kunskap så kan det nästan lika gärna varit ejdrar, knipor, grågäss, knipor, pelikaner eller kycklingar med eller utan glasbitar.
Dom flög snabbt så pingviner var det inte i alla fall...

Om dom eller någon som känner dom läser det här så är dom hjärtligt välkomna tillbaka till mig.
Räknar iskallt med att dom är vegetarianer och därför inte tänker tugga på mina fina fiskar.

En annan snygging tog sig en simtur i dammen igår.....nej, inte jag utan en stor padda.
Jag satt och tittade på honom när han simmade under bron och upptäckte att tänk vad  paddor  simmar likt oss människor.

Återkommer snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0