Badhuset, mitt träningsplace...

Efter klockan sex på kvällen ska man tydligen träna har jag märkt.
Inte innan....
Varför ?
Joo, efter klockan sex så spelas det musik på hög volym och musiken som spelas är dansgolvsfartig.
Det är bra.
Det ger den där extra energin när det är tungt.

Innan klockan sex så tror jag att man ska använda  träningsmaskinerna och mattorna till att sova på.
Varför inbillar jag mig det ?
Joo, innan klockan sex är det en radiokanal som strömmar ut ur högtalarna.
När kanalen inte kör reklampausar så spelar dom så seg och sövande musik så att man kan spy.
Häromdagen så spelades Sonja Aldén, Patrik Isaksson och Ronan Keeting på rad och det är inte artister som det sprutar energi ifrån.
Ska man lyssna på musik när man håller på att somna så kan jag gå med på att dessa artister funkar, annars inte och absolut inte på ett gym.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: emelie

Du har blivit taggad. Se regler på www.emelille.blogg.se

2007-10-05 @ 17:11:33
URL: http://emelille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0