Träning

Jag skulle egentligen kunna bli riktigt djup och skriva om meningen med livet eller skriva vad jag tycker om religion just den här natten men jag tror att jag låter bli.
Jag gillar nämligen inte religion och det är inte bara i natt utan alltid.
Livet gillar jag heller inget vidare just i natt....om jag gör det någonsin tänker jag inte ta upp.

Joo, träning var det ja...
Känner mig som jordens klenaste.
Måste  nog igen ta ett snack med min personliga tränare Ove.
Har alltid tänkt skit om dom där som glider in på gymet och det enda dom gör är, kör bänkpress.
Men det kanske är så man blir stark, så att man sedan kan gå vidrae och lyfta tungt i alla andra övningar.
Vad vet jag...
Undrar om Ove vet....

Skulle ta upp något här idag, men det har jag glömt...

Jag avslutar nu...

Vila i frid Doris...kommer komma ihåg ditt leende länge länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0