Carolina...

Vilka ord ska man egentligen använda för henne ??
Fantastiskt att kunna prestera dom resultaten...inte en gång utan sju gånger.
Snacka om att kunna fokusera och snacka om att vara vältränad.
Bara att gratulera och tacka för showen.

I natt så ska Kallurflickan igån men jag kan erkänna redan nu att jag inte alls bryr mig på samma sätt som med Carro.
Hon får vinna om hon vill men jag kommer inte att bli gladare.
Fick rejäla rysningar när jag såg 10000 meter damer förresten.
Etiopienflickan som var favorit både ramlade och fick håll i början (japp, hon var 100 meter efter klungan ett tag) tog sig samman och den showen som hon bjöd på sista varvet är ruggigt.
Hon springer så snyggt (japp, snyggast av dom alla) och den farten var otrolig efter att ha sprungit och haf´t problem i mer än en halvtimme.
Tror att jag inte bara rös utan och skrek lite på upploppet.

På tal om Carro´s race förresten.
Jag jobbade idag och bland annat så fixade jag en tid åt en snubbe.(joo, han är en snubbe)
Han upplyste mig om att han tittade på Carro.
Jag upplyste honom om att han fick en starttid precis när Carro skulle springa 800.
Det går att spela in sa han och konstaterade att hon ju faktiskt kunde jogga dom där 800 metrarna och ändå slå europarekord.
-Skulle du springa 800 på 2,15 sa jag.
-Ehhh, sa han och börjar tänka vidare. Om jag springer fort på min 7 kilometersrunda så håller jag 4,30/km och skulle jag bara springa 800 så skulle jag springa fortare...men, nae, det går ju inte konstaterar han.

Säga vad man vill om golfarna men roliga är dom och bjuder på sig själva gör dom hela tiden.
Och jag, jag gör allt för att få dom att fastna i någon fälla...:-)

Så mycket sport att tänka på just nu...förutom dom där tricepsarna då som fortfarande gör skitont.
Avslutar dagens text med en serietabell, en unik serietabell.

Sov så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0